SNY:n paketti tuli jo toissa päivänä, mutta en ole kerennyt aikaisemmin sitä esittelemään.

Paketissa oli välineitä neulontaan ja neulojalle :) Valkosuklaa-kasvonaamio näyttää niin herkulliselta, että melkein tekisi mieli syödä se :D Sen sijaan söin tuon oikean suklaan korvikkeeksi, ja herkullista oli sekin ;) Huulirasvakin tuli oikein tarpeeseen, kun mulla on ollut vaan noita sormella kaiveltavia, jota menee ikävästi pitkien kynsien alle. Joihin taas tarvitaan kynsiviiloja ;) Bambuisia puikkoja mulla oli ennestään yhdet ja nyt kokoelma täydentyi toisilla. Tuollaisesta kaavion seuraamista helpottavasta apuvälineestä olen haaveillut jo pitkään, mutta ei ole missään kaupoissa sellaista näkynyt. Onkohan tuo Novitan "monitoimityökalu" joku uusi keksintö, kun en ole sellaisenkaan ennen törmännyt? Tosi kätevä sekin! Ja viimeisimpänä, muttei todellakaan vähäisimpänä kevään IK! Noita ulkolaisia lehtiäkään mulla ei ole aikaisemmin ollut. Nopealla vilkaisulla lehdessä näytti olevan tosi kivoja malleja, ja aion kyllä perehtyä siihen paremmalla ajalla tarkemmin.

Kaiken kaikkiaan tosi kiva paketti. Kiitos SNY!

On taas ollut aika hiljaista tässä blogissa. Tuli pienoinen neuleblääh, kun puikoilla oli vaan pakkoneuleita. Nyt olen muutaman sytomyssyn saanut tehtyä, joten yritän saada ne esiteltyä tässä viikonlopun aikana.