SNY lupaili lähettämässään ystävänpäiväkortissa, että saan ensimmäisen pakettini tällä viikolla. Oli kiva yllätys, että se tulikin jo tänään, olin varautunut odottamaan loppuviikkoon :)

Ensimmäisenä sain käsiini tuon ihanan huivin, jolle kuva ei todellakaan tee oikeutta. Huivi on molemmilta puolilta samanlainen, tuollainen palmikkokuvioinen. Ja niin ihanat värit! Tosi kiva saada jotain itsetehtyä, kun yleensä itse olen se antava osapuoli näiden käsityölahjojen suhteen. Lisäksi paketista paljastui vihreää teeteen pallas-lankaa, jota tosin ensin luulin ruskeaksi :D Erilaisessa valaistuksessa näytti eriväriseltä, ja lopulta piti googlettaa, että minkä väristä se nyt sitten onkaan :D SNY ehdotti, että tekisin langasta lapaset huivin kaveriksi, ja se onkin hyvin varteenotettava vaihtoehto. Ensin mietin, että tekisin sukat, mutta sukkia minulla on kaapit täynnä, lapasia ei. Lanka on minulle uusi tuttavuus, en ole ennen sitä neulonut. Vaikuttaa ainakin kivalta. Paketista löytyi myös hauska käsityöaiheinen kortti, heijastin (mulla ei vielä ollutkaan yhtään, älkää kertoko äitille!) ja uutta Kismet Raspberry Cheesecake -suklaata, josta hyvän vaimon tavoin annoin puolet miehelle, joka oli kateellinen kun minä vaan saan paketteja ja se ei :D

KIITOS SNY tästä ihanasta päivän piristyksestä!