Tällä viikolla puntari näytti lukemaa 69,3 kg eli 900 g enemmän kuin viime viikolla. Aikaisemmin olen kylläkin laittanut vaa'an maton päälle ja nyt koitin ilman mattoa. Vertailun vuoksi punnitsin myös maton päällä ja sain saman lukeman kuin viime viikolla! Toisella kerralla parisataa grammaa enemmän. Eli todennäköisesti en kuitenkaan ole lihonut melkein kiloa, koska maton päällä punnitseminen antaa epävarmemman tuloksen. Tästä lähtien laitan vaa'an tasaiselle alustalle, eli ensi viikolla nähdään, onko edistystä tapahtunut. Tästä sain kuitenkin tsemppiä kiinnittää enemmän huomiota syömisiini ja koittaa lisätä liikuntaa vaikka sen yhden kävelylenkin verran viikossa.

Viime viikolla tuli kyllä vähän herkuteltua. Perjantaina oli pakko saada karkkipussi, ja lauantaina leivoin laskiaispullaa ja tein pizzaa. Tuota pizzaa syötiin sitten muutamana päivänä ruuaksi. Eilenkin söin laskiaispullan, kun miehen äiti oli tuonut meille. Näistä herkutteluista huolimatta en olisi uskonut painon nousseen noin paljon, joten pistetään edes jotain tuon punnitsemisalustan piikkiin.

Maanantaina skippasin sen jumpan, mutta loppuviikosta olin ihan ahkerana; torstaina pumppi, perjantaina yli tunnin kävelylenkki ja lauantaina hiihtolenkki. Huhhuh, että sitä voikaan olla huonossa kunnossa. Tuo hiihtäminen on mulle ihan tuskaa, ja olen jo ensimmäisen kilometrin jälkeen ihan henkihieverissä. Tekniikkakaan ei ole vielä ihan kunnossa, kun kyseessä on mulle ihan uusi laji, joten ylimääräistä energiaa menee pystyssä pysymiseen ja muuhun harjoitteluun. Käytiin kuitenkin kymmenen kilsan lenkki, jonka jälkeen mies totesi, että sille ei tullut edes hiki!

Tällä viikolla olen käynyt maanantaina jumpassa, jonka jäljiltä takamus ja reidet on vieläkin jumissa. Torstaina taas pumppiin ja ehkä viikonloppuna ladulle, jos uskaltaa. Uimassakin ois kiva käydä, mutta mun täytyis saada uusi uimapuku. Päiväsaikaan siellä on kyllä käytävä, kun iltaisin on niin täynnä porukkaa, ettei kunnolla altaaseen sovi.

Käsityöasioista sen verran, että aika hiljaista on ollut sillä suunnalla. Villasukat edistyvät hitaasti mutta varmasti, ja eiköhän ne tällä viikolla ole valmiit. Slipoverin etukappaleessa alkaa kädentien kavennukset, kunhan saan laskettua takakappaleesta, että kuin monta kerrosta vielä pitää tehdä. Että vihaankaan tuota kerrosten laskemista. Merkitsin kyllä lukumäärän ylös takakappaletta tehdessä, mutta ilmeisesti olin laskenut väärin, koska ei näytä täsmäävän.. *huokaus*